young couple in a restaurant
  • Home >
  • Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen (FAQ)

  • Waarom moet ik credits kopen om te solliciteren?
    Bij Start in de Horeca doen wij er alles aan om het vinden van werk zo makkelijk mogelijk te maken. Het aanmaken van een account is dan ook gratis. Wij vragen enkel vragen een kleine bijdrage in de vorm van credits, zodat wij de website en vacatures kunnen onderhouden.

  • Hoeveel kost een credit?
    Eén credit kost €1,-. Je kunt credits kopen in de volgende hoeveelheden: 10, 20, 30, 40 en 50.
    Het is niet mogelijk om de credits in andere hoeveelheden aan te schaffen.

  • Hoeveel credits kost het om te solliciteren?
    Het kost 2,5 credit voor één sollicitatie. Met 10 credits kun je dus 4 keer solliciteren.

  • Kan ik credits terug laten storten?
    Helaas kunnen wij geen credits terugstorten. Credits die op het account blijven staan zullen na één maand vervallen.

  • Kan ik contact krijgen met de klantenservice?
    Start in de Horeca is een self-care vacaturesite. Niet te verwarren met een uitzendbureau of bemiddelaar. Er is dus geen klantenservice beschikbaar. Werkgever en werkzoeker kunnen direct contact met elkaar opnemen.

  • Wat is de rol van Start in de Horeca in het proces?
    Start in de Horeca dient als platform voor werkgever en werknemer om elkaar te vinden, met daarbij de juiste tools om de sollicitatie zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Als werkzoekende krijg je toegang tot meerdere templates, tips en passende e-learning. De werkgever krijgt een duidelijk overzicht van gekwalificeerde kandidaten die door middel van de e-learning al bezitten over de basiskennis op het vakgebied.

  • Moet ik fee betalen als werkgever?
    Werkgevers hoeven geen fee te betalen. Voor ons is het juist belangrijk dat werkgever en
    werkzoeker elkaar vinden, zonder de dure kosten van een derde partij.

  • Is er een kantoor?
    Start in de Horeca heeft geen kantoor.